30 Μαρ 2009

εργολάβοι της ΔΕΗ, σκάβουν λάκκους στα χωράφια

ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΝΟΜΑΡΧΙΑ ΠΕΙΡΑΙΑ

Κοινοποίηση : ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ - ΕΦΟΡΙΑ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ - ΔΗΜΟ ΜΕΘΑΝΩΝ - ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΜΕΘΑΝΩΝ - ΛΙΜΕΝΑΡΧΕΙΟ ΜΕΘΑΝΩΝ

Αγαπητέ κύριε Νομάρχα,

Ονομάζομαι Σάββας Ν. Αθανασίου, είμαι κάτοικος Μεθάνων Τροιζηνίας και είμαι εκλεγμένος δημοτικός σύμβουλος του Δήμου Μεθάνων. Την περασμένη Κυριακή 29 Μαρτίου είδα συνεργείο στα Μέθανα να σκάβει σε χωράφια αυθαιρέτως. Τους ερώτησα ποιοι τους εξουσιοδότησαν να σκάβουν λάκκους στα χωράφια και μου απάντησαν ότι είναι εργολάβοι της ΔΕΗ και στο ερώτημά μου, αν έχουν σχετική άδεια και σχέδιο εγκεκριμένο για το που μπορούν να σκάβουν, μου απάντησαν όχι. Τότε απευθύνθηκα στην Αστυνομία, η οποία προέβη στις απαραίτητες συστάσεις. Ενημέρωσα σχετικά και τον δήμαρχο Μεθάνων κ. Χρήστο Πάλλη, ο οποίος δεσμεύθηκε να καταθέσει ασφαλιστικά μέτρα για να σταματήσει την τοποθέτηση κολονών υψηλής τάσης μέσα από κατοικημένες περιοχές. Υπόψη ότι τον τελευταίο καιρό υπάρχει μια ασύδοτη συμπεριφορά ορισμένων πολιτών και πλήρης ανοχή σε άνομες πράξεις. Ζητώ την άμεση παρέμβαση σας προκειμένου να σταματήσει αυτή η άναρχη, αυθαίρετη συμπεριφορά ορισμένων που βλάπτουν όχι μόνο το περιβάλλον, αλλά και την υγεία μας.

Κύριε Νομάρχα, είστε η μόνη μας ελπίδα πλέον για να μπει φραγμός σε αυτή την πανδαισία αυθαίρετων πράξεων. Σας μεταφέρω την αγανάκτηση εκατοντάδων συμπολιτών μου και σας παρακαλώ να ενεργοποιήσετε τους μηχανισμούς της Νομαρχίας Πειραιά.

Σάββας Ν. Αθανασίου

Δημοσιογράφος, επικεφαλής του Δικτύου Πολιτών ΜΕΘΑΝΑ ΜΕ ΜΕΛΛΟΝ